Bebeğimin dilinde sarılık vardı bi ara siyahlaştı çikolata yedigi için olabilir diye düşündük doktora gittik doktorda korkulacak birşey yok gıdaların boyası erik falan yedimi dedi ve evet erik yemişti ilaç verdi bende diline ilaç kullanmayım geçer diye almadım ve bugün gene siyahlaştı siyah hiç birşey yemedi kendi kendine oldu başına gelen var mı 😏 genede doktorun birşey yok demesine rağmen korkuyorum 😧