Merhaba arkadaşlar bebegim 7 aylık doğduğundan beri meme reddi yaşadım 3. Aydan itibaren sadece uykuya geçiş ve uyku da emzirmeye başladım ilk zamanlar çok şükür emiyor artık en azından diye seviniyordum ama beni sürekli esir alıyor emzik niyetine de kullanıyor uyurken yanından kalktıgim.an uyanıyor gece de aynı şekilde artık göğsüm.aciyor sırtım.tutuluyor uykuda vermiyim diyorum ayikken de zor emiyor ne iş yapabiliyorum ne düzgün uyuya biliyorum ne yapicam hiç bilmiyorum