Doğum yapalı 2 hafta oldu ama kabızlık sorununu çözemiyorum. İstisnasız hergün 3 buçuk litre su içiyorum kayısı yiyorum. Çok ekmek de tüketmiyorum ama haşa tuvalete çıkma sorunum var. Sezeryan doğum yaptım. Çözüm olarak ne önerirsiniz. Fitil falan kullanmalı mıyım ?