Theeonerose Herkese iyi geceler 🌺 oğluşum 10,5 aylık ama gece beslenmesinğ hala aşırı sık. 2 saatte 1,5 saate bi kalkıyor gece. Emip yatıyor tabi ama artık benim memelerim çok acıyor. Aynı duurmu yaşayanlar varmı? Gece beslenmesini nasıl kestiniz ?