FerideguL troid yetmezliğim var gebeliğimde 125 mcg eutryox kullandım hala kullanıyorum 8 senedir iç guatr hastasıyım neyin ne olduğunu biliyorum Sen merak etme evliliğimde 6. seneme Girdim adam gbi korunulduğunda gebe kalınmadığının bilincindeyim senelerce korundum Spiral veya doğum kontrol hapları kesin çözümdür. Siz bunlara rağmen hamile kaldıysanız ve o bebeğe kıyacaksınız Rabbim bilir size nasıl muamele edeceğini . Sağlığınızdan olmamak için dünyya bebek getiremem diyorsunuz bunun tek sorumlusu sizsiniz demkki adam gbi korunmamışsınız ! Sorduğunuz sorular mide bulandırıcı bir bebeğe kıyma yöntemleri ! Doktora gidin bebeğe daha fazla eziyet etmeyin hamile iseniz . Rabbim affetsin !!