Fadimealparslan 4 ay 14 günlük oldu bebeğimin sürekli ayağının altında terleme olmaya başladı bu durumla karşılaşan var mı?
Fadimealparslan Esssma anldim kokma filan yok ilk bebegim birazda zorluk çektim en ufak şeyde korku oluyor
Esssma Fadimealparslan bende öyleydim ama doktorum sakinleştirdi çok şükür ayakları açıkkende çoraplıykrnde terliyo ve soğuk olurdu ama bi sorun yok hatta ellerinde de olabilir demişti tabi çok üzün süre olursa yinede sorun bizim kısa zaman sonra geçti