Mom07374 Buzdolabına dün koyduğum sütümün rengi koyulaşmış bir de üst tabakasının rengi daha koyu olmuş. Normal mi? Baby me süt saklama poşeti kullanıyorum.
Elif_akdeniz Mom07374 evet normal ben 20 gün bebeğim kuvezde yattı hep sagip dolaba koyuyorum dolapta rengi köyü sarı oluyordu ve üste Pütür putur duruyordu çıkarıp isitinca eski haline geri dönüyor
Mom07374 QueenOfDisaster QueenOfDisaster Elif_akdeniz MrsNur 3children1mom hepinize çok teşekkür ederim
QueenOfDisaster Mom07374 büyük ihtimal yağıdır. Sağılan süt; Oda sıcaklığında 3 saat, Buzdolabının rafında 3 gün, Derin dondurucuda 3 ay saklanabilir