damlaltinay Kızlar merhaba, 6 gün önce sezeryanla oğlumu dünyaya getirdim, fakat 4 gündür boğazımda gıcıkla öksürük var. Başına gelen var mı ? Endişelendirdi beni biraz 🙏
Kuzeyinannesiiiii damlaltinay bende 7 ay önce dogum yaptım bende de olmuştu aynı şey 15 gün fln sürdü sonra gecti. Narkozun etkisi oldugunu söylemişti doktorum
Serifeelifasel damlaltinay Narkozun etkisi canım öksürtur gibi yapıyor o ara sanki dikişler patlayıp için dışına çıkarak gibi oluyor normal o gıcık Bende yaşadım 10 gün falan sürdü yanlış hatırlamıyorsam
Nildailay damlaltinay doktorum vücudun narkozu atıyor demişti genel anastezi olduysanız dahada çok olur ama beni en çok zorlayan şey oydu öksüremiyodum dikişlerim çok acıyodu bastıtarak öksütıgodum yarıda kalıyodu bu yüzden gıcık gitmiyodu mahvolmuştum rabbim yardımcınız olsun
Kuzeyinannesiiiii damlaltinay geneldi benimki ama sizinde ameliyat nedeniyle oldugunu dusunuyorm genel de sezeryan olanlarda bu sorun oluyor bir 10 15 gün kadar
Serifeelifasel damlaltinay Aynen bişey yokken sanki böyle pıskırma gibi öksürme oluyor aniden ben iki kat oluyordum çok kötü sancı giriyordu
B123A_ damlaltinay epıdural mı oldun komple mi uyutuldun. Narkoz alıp uyutulduysan onda çom oluyır ama hafif hafif göbegini tutup öksür