MELTEMEB Ameliyat yerinizin agrısı kaç günde geçti acaba yada hafifledi?Benim doğum yapalı 25 gün oldu hala karnıma dokununca ağrı var normal mi acaba
Hulyaaa MELTEMEB 3 ay oldu doğum yapalı hala ara da sızlıyor canım, ama rahatlamam 40 im çıktıktan sonra olmuştu
Goktugse MELTEMEB var canım dokununca ağrırdı suan 2 aylık olmak üzereyim geçiyor ama hissizlkk hala var karın ust bolgelerinde
emelxgulsah25 MELTEMEB normal cnm 4. Aya grcz hala szlyp ağrıyor soguklar da ve usuttugunde daha çok ayakların sıcak sırtın yelekli olsun tecrubyle sabit
emelxgulsah25 MELTEMEB normal cnm 4. Aya grcz hala szlyp ağrıyor soguklar da ve usuttugunde daha çok ayakların sıcak sırtın yelekli olsun tecrubyle sabit
Meldaaa MELTEMEB benimde öyleydi herkese soruyordum bir benim ağrım geçmiyor sanıyordum :) ama 40 ından sonra baya rahatlıyosun 3,5 ay oldu hala sızlama var değincede ağrıyor
Beren MELTEMEB 😊 en eski olarak yazıyım benım dıkıs lerim ıltıhaplıydı 8 ay oldu dogum yapalı ara sıra agrı gelip gıdıyo bıde cok kasınıyo dıkıs ler karnımda dıkıse yakın bolge hala uyuusk gbı elimi degıdıgımde
Kayraa27 3,5 ay oldu benimde. Benim 2-3 güne geçti kendi işlerimi yapabiliyodum. Sonrasında ağrıdan çok hissizlik vardı gerçi hala da var. Bu aralar da kaşınıyolar arada acaba iyileştiklerini mi gösteriyo 🤔
Esracim MELTEMEB normal tatlım ben 5 ay olacak bebeğimi karnımın üzerine koydugumda hala ağrıyor az da olsa 🙁
Sumeyyee Ben 1 hafta sonra temizlik yapmaya başladım kimsem yoktu o yüzden ağrıyo deme gibi fırsatımda olmadı ama ağrımıyodu zaten acı eşiğim yüksek ondadır belkide
Fatmaabds MELTEMEB benmde 21 gün oldu hala acıyo ve artık yavaştan tüylenmeye başladım bu beni çok rahatsız ediyo tüy dökücü kullansam mı diye düşünüyorum bende
Sevde123 8 ay 10 gun oldu halaa sızlar arada ama kizim kucagimda yada uzerini degistirirken tekmeleyince bsyaz işığı goruyorum 🙅♀️🤦♀️😂