Oğlum sünnet oldu bugün ağlıyor huysuz sürekli, canı yanıyor galiba. Doktor fitil verdi ama nasıl kullanıcam bilmiyorum o telaştan doktorun söyledikleri aklımda pek kalmadı . Siz ne yaptınız sonrası için, fitili kullanmalı mıyım? Başka önerebileceğiniz bişey var mı? Bu durum ne zaman geçer? Bebeğim 2,5 aylık