Merhaba hanımlar. Benim 10 aylık bir bebeğim var ve doğduğundan beri sadece sağ meme alıyor diğerini azıcık emip bırakıyor bu sebeple ikisi arasında boyut farkı oldu, emdiği büyük diğeri küçük bariz bir fark hem de :( düzelir mi bu ne yapmam lazım başına gelen var mı?