Lidya-t bende aslında hıc zorlamıyorum gun oluyo 7de gozlerını ovuyo aglıyo gun oluyo 8-9 o zaman ısterse o zaman uykuya goturuyorum, bıde azıcık emıp uyumak ıstıyo emdıkden sonra yatagına koyuyorum cok uykusu olunca zaten azıcık sallanmayla uyuyo ama bu aralar dısı atesı derken mecburen kendı uyumasına alıstıramıyorum, sızınkı emıp uyuyormu?