MelisMom1105 Evolvia nutri plus kullanıyorum ama bebeğimde hem kabızlık hemde gaz sorunu yaptı. Gaz yapmayan önerebileceğiniz bebek maması var mı?
Sahinftma MelisMom1105 mama yedirdikten sonra gazını çıkarın anne sütüde içse gaz yapar kabızlık için mamaları denemeniz lazım bebekten bebeğe değişir ama sma genelde öneriliyor ben ikizlerim için İlk 6 ay aptamil kullandım sonraki 6 ay sma geçtim şuan 1 yaşını geçtik yine aptamile döndük.