Peyker19 Merhaba bebegimin vucusunda kahverengi leke farkettim ama dogdugunda yoktu doktor dogum lekesi dedi dogum lekesi sonradan olur mu🙄
Kadifemsii Peyker19 kızımın omzunun biraz üstünde boynuna doğru kahverengi ufak bi lekesi oluştu çok minik bi ben oldu . Olur yani
Asleres Peyker19 benim oğlumunda kAlçasında sonradan ufak bir leke oluştu normal dedi doktorumuz cilt tipiyle alakalı dedi
ArasCinarveAnnesi Peyker19 Benim oğlumunda tam diz kapağının arkasında ben oluştu susam tanesi kadar ama
Sumeyyebaglan Belki siz farketmemişsinizdir. Kendisi büyüdükçe lekede büyümüştüm. Benim oğlumunda kaşının üstünde vardı ilk doğduğunda zor farkediliyodu iğne ucu kadardı şuan 8 aylık mercimek kadar oldu