Cihangir20 benimde oğlum var ve inanılmaz hiperaktif. Ben 10 aylıkken sünnet ettirdim narkoz aldıgı halde eli kolu durmadı 🤷🏽♀️ Ve narkozun etkisi cok cabuk gecti, bencede ne kadar kücük o kadar iyi en iyisi 1-2 aylıkken yaptırmak. Ama inanın 2 günde geçiyor, şimdiden maşallah diyelim ☺️🧿