Merhaba anneler
kızım 2,5 aylık doğduğundan beri Az az sık sık kaka yapıyor. Bu durum iyi mi kötü mü inanın bilmiyorum.
ama sonra düşünüyorum ramazan olunca biz tek öğün yiyince bizde cıkamıyoruz ama benim bebeğim bazen saate bir bazen on dakikada bir memede.
okadar sütün birde cıkışı olması gerekir diye düşünüyorum.
günde 6 kere falan kakalı bez çıkıyor. Dediğim gibi az az.
bunu yaşayan var mı.
dr. Danışmam gerekir mi.
teşekkürler 🙏