Kızlar oğlum 19 aylık. anne sütü yeterli oldugundan devam sutu hic kullanmadik. Hala emziriyorumm memeyede cok duskun. Aptamilin kasik mamasini burda oneri olarak okumustum gece yatmadan once. Bugun aldim. Simdi sorum şu, bu kasik mama normal devam sutunden farkli bir sey dimi? Mama konusunda bilgiye sahip degilim:) devam sutu/anne sutu yerine kullanilan degilde normal ek gida amaciyla takviye ogun gibi birsey dimi . Umarim anlatabilmisimdir 😀