6 aylık bebeğimle yaptım canm uçakta hiç sorun yoktu kalkarken emzrdim uyuyakaldı zaten inince uyandı kanguru sartmis almamistim ama dönüşümde alcam bebek arabasını zirt pırt geçtiler x-ray den o zor oldu bebek kucağımda katla aç ama kanguru olsaymis zorlanmazmisim bu sefer valzleri.verdigimiz yerden alirlarsa ordan vercem yoksa kapıda vermek zor oldu ya