Benim kaynanam daha ortada gebelik yokken bir çocuk yapın ben bakarım, kız olsa hele ne güzel olur diyordu. Bir de tüm tanıdıklarının yanında hava atıyordu, ben bakacağım diyordu. Hani iyi kaynana, vefakar kaynana modlarında. Çocuk doğdu, ise baslayacaktim, ben bakamam dedi. Çok fena tiksindim. Neyse beni işten çıkardılar. İşime geldi yoksa çocuğum ortada kalacaktı. Şimdi 17,5 aylık, çok güzel iş teklifleri geliyor. Kreşe veririm diyorim ama içim de yanıyor. Tanımadığım insanlara en değerlimi emanet edecegim. Millet kendi evine çağırıp baktiriyor, ben ona bırakacaktim, onu bile yapamıyorum. Kreşe küçücük çocuğumu bıraktıktan sonra benim için hiç kıymeti yok kaynanamın. Sana tavsiyem sakin kaynananla yola çıkma. Kafan rahat etmez bir kere.agiz burun yaydiysa yarın bir gün vazgeçmeyeceğinin garantisi yok. Hiç minnet etme. Hem yaşı da iyi çocuğunun.