Mirayy05 alıştığı kreşten ayırmayın derim. Adaptasyon süreci, okula alışmak, alıştığı arkadaşlarından farklı kişilerle olmak çocuğunuzu başta zorlayabilir. Alışır ama yorucu bir süreç olur hem çocuğunuz hem de sizin için.
Kayınvalideniz maksimum 1 saat bakacak zaten sanırım. Bunu da problem edeceğini düşünmüyorum, torunu sonuçta. Etmemeli yani. Bence aynı düzenine devam etsin, kreş çıkışında da babaannesine gitsin. Düzenini bozmayın…