Bugün sabah 10da vuruldu, saat 2de çığlık çığlığa gözlerinden yaşlar akarak çok kötü bir şekilde ağlama krizine girdi. Yaklaşık 1 saat sürdü ağlaması. Bacağına parmağımla bile dokunsam çığlık atarcasına ağlıyordu.Buz kompresi yapmamı söyledi hemşire 2 defa yaptım şuan daha iyi ancak bu şekilde yaşayan oldu mu aranızda, etrafımdaki herkes bizde hiçbir etki olmadı diyor benim bebeğim çatlayacak gibi ağladı o kadar üzülüyorum ki.