Uykulu_anne0 Cinarduygu12 Evvahe doğal diye bir sayfadan aldım canım instagramdan güvenilir olduğuna inanıyorum alıp memnun olan çok şuan satışa kapandımı bilmiyorum 🤷🏼♀️
aliismom musslim_mom ben kökünü küçük küçük kestim recellik kavanozun içine koydum yarisini doldurdu devamina orjinal sizma natural zeytin yağı ni ekleyip 41 gün güneşte beklemesi gerekiyor 41 günün sonunda alabilirsiniz ve süzün
ikizbabymom ecem26 boğaz enfeksiyonu ve genel iltihaplanmalarda kullanılan ağrı kesici özelliğe sahip bağışıklık güçlendirici doğal bi antibiyotik ben bebeklerime kullanıyorum
musslim_mom ikizbabymom ben gerçekleri diye okudum başta) gerekçeleri cimere şikayet gelmiş miş bu yağ hakkında falan filan, tabi yersen, artık insanlar bilinclenmeye başladı ya ilaç konusunda, doğala dönmeye başladılar ondan bence
ikizbabymom musslim_mom ben çocuklarıma da kullanıyorum kendim de kullanıyorum doğry söylüyosun kimyasal dururken doğal mucizelere yönelmek bazılarının canını sıkmış belli ki
ikizbabymom Efemm haftanın iki üç günü mamalarına katıyorum 5-6 damla ben de ekmeğe damlatıyorum aynı şekilde