İyi akşamlar. Dün oğlumun ateşi birden 39.9 a yükseldi. Hemen doktora götürdük. İdrar kan tahlili verdik. Bir değeri düşük çıktığı için covidden şüphelenip covid testi yaptılar. Daha 22 aylık oğlum. Negatif çıktı. Ama neyden ateşi çıktı bulamadılar. Eğitim ve araştırmaya gideceğiz en kısa vakitte ama tanıdığınız varsa bi sonuçlara bakabilir mi nolur içim içimi yiyor.