Serap__ Cns1903 Yukarı da detaylı yazdım canım. Gaz ve kabız olan bebeklere iyi geliyor. Ben kızımda kullandım çok işe yaramıştı
Cns1903 Serap__ çok sevındım oğlum kabız olursa deneyeyim birde yemeklerine katayım zararsızsa lezzet versin 😍çok teşekkür ederim cevap için 💕
Eylulozcan Serap__ özel bi hastanenin doktoru her doktor ayni fikirde olmuyo bunu bil yani. Sen burda tartisacak adam ariyosun k.bakma o ben deilim
Serap__ Eylulozcan Asla o kulvarda biri değilim. Ben önerdiğin şeyin yanlış olduğunu belirttim ha uygularsın uygulamazsin o beni hiç baglamaz. Hadi iyi geceler 🖐️
Narenur Melikeeeecansuu geçmiş olsun canım. Öncelikle bebeğin ne kadarlık bilmiyorum ama aynı sorunu bizde yaşadık. Doktor bize libalaks verdi. İlacın yarısını popodan verince anında yaptı bebeğim ve rahatladi. Ama sen yine de doktoruna danış istersen.
Eylulozcan Serap__ kulaktan duyma birsey degil doktorun soyledigi birseyden bahsettim bende.bunu syleyen bi ben deilim bu kadar karsi cikmaniza qerek yok. Yapip yapmamakta anneye kalmis birsey.
Derinsart Melikeeeecansuu evet bizde hergün yüzüstü cevirip gaz atmasina destek oluoruz dah a huzurlu oluyo ins etki eder kakasi gelir hemencecik
Serap__ Eylulozcan Yani doğru karar senin dedim ya. Annesi sensin en doğrusunu sen bilirsin ama ben yapmam çevreme de önermem bunu. Bebek senin en iyisi nedir herkesten iyi sen bilirsin..
Nzdl Melikeeeecansuu canım benim kızım şuan ,9 aylık baştan beri iki haftaya bir yapıyor doktor kaç kez lavman yaptı şurup verdi hiç bişey fayda etmiyo 4 5 gün olmaması çok normal kokrma yani benim kız daha öyle daha öyle sürekli kabiz
Serap__ Cns1903 Rica ederim canım benim. inşallah ise yarar hiç gazı olmaz güzel güzel uyur. Kabizta olmaz hiç inşallah. Uykuları uzun ve deliksiz olur umarım. Dua ettim sana inşallah Kabul olur ☺️🌹
Cns1903 Serap__ ayy gece gece ne güzel Bi dua çok teşekkür ederim içim açıldı 😍😍cümlemizin evladına Rabbim sağlık, mutluluk, huzur versin inşallah sizin bebişinize de 💕😍
Saadet12Irmak Melikeeeecansuu benim bebeğim hem kolik hemde kabızdı ben biogia damlası ile düzelttim her gece acile gidip lavman yapıyorlardı bu Damla’da çözümü buldum bence sizde nöbetçi eczane bulun alın direk verin
Henekavak Melikeeeecansuu gliserin kansuk fitil al eczaneden yarısını kullan anında etkisini gösteriyor
Melikeeeecansuu curly_mom 17gunluk bugun 5 kere felan yaptı ama aksam 7 8 aaat yapamadı aglaya aglaya catladın
Serap__ curly_mom Tabi canım ama doktorum bana hiç önermedi bunu. Yapan bir çok anne varmış.. kendileri bilir herkes evladı için en doğru en iyi olani bilir zaten. Kimse kimsenin anneliğini sorgulamamali.. katılıyorum..