hulyaaa-123 ben karın kası egzersızı, kalca egzersızı ve plank challange yapıyorum, aylardır gun ıcınde ıkı kez yemek yıyorum sabah ve oglen, genelde ozel bısey yapmıyorum evde olan yemekden ekmeksız, sabahları omlet yapıyorum yagsız ıcıne yulaf katıyorum, yulaj lapasıda yıyorum, peynır yedıgım zaman ekmek yıyorum, buna ragmen zayıflamadım en fazla 56 bucuk ola bılıyorum, sezaryenden sonra bende alt karın kaldı bıde memelerım asırı buyudu. Sporu daha oncelerde yapıyordum bende karın kası baklava cıkarıyor