Arkadaşlar biz yaklaşık 1 ay perikardit ile uğraştık 17 günde hastahanede yattık kızım 15 aylık. Eğer böyle bir şey başınıza gelirse mutlaka ve mutlaka Prof. Dr. Ender ödemiş Beyi şiddetle tavsiye ederim… 2 hastahaneden sonra 3. Hastahane durağımız Koç üniversite hastahanesi zeytinburnu oldu. Ve diğer hastahane ve doktorların 20 günde azaltamadığı sıvıyı 24 saatte yarıya indirdi ve 3. Gün tamamen sıvı bitmişti… 1 haftada orada yatıp iyileşip çıktık… Lakin ben çok araştırdım başka hastahanelerde kızım perişan oldu sizler olmayın diye bu postu açıyorum… umarım Allah hiç bir çocuğa hastalık vermez ❤️🙏