Mom34743 İyi akşamlar kızlar. Şuan farkettim bebeğimin kolunu. Bu ne olabilir. Bilgisi olan var mı. Doktorumuza yazdık ama cevaplayana kadar akla karayı seçerim. Bilenler lütfen yardım edebilir mi. Ne olabilir bu 🥺🥺 <a href=“https://ibb.co/zVky3Lq"><img src=“https://i.ibb.co/7t9w3Ts/IMG-20210602-WA0036.jpg” alt=“IMG-20210602-WA0036” border=“0”></a>
gocebebirbayan Mom34743 kuzum geçmiş olsun. Sinek ısırığı küçük olur. Köyde misin pire filan olabilir mi ? Benim kızımı geçen gün sivri sinek ısırmış minik bir kızarıklık vardı
Mom34743 gocebebirbayan köyde değilim canım tam tersi hatta 😥 ilk defa görüyorum ya evde pire de yok 🥺
Mom34743 Duygusm bende 4 gibi gördüm canım sankk 😥😥 ay ne olabilir ki ya doktor da acil kldugu durumda hiç yazmaz
gocebebirbayan Mom34743 Allah Allah ya sen bence bir görün doktora yine de. Kaç aylık bebiş küçükse götür yine de doktor yakından bir baksın canım
gocebebirbayan Mom34743 bakarlar canım götür bir. İnan ben her şey de götürüyorum. Bazen ufak tefek şeyler olunca ücret de almıyorlar acilden. Kafamda her şüphe olmasında götürüyorum
Gokcemsii Mom34743 geçenler de kızımda da olmuştu. Bende hiç sinek görmedim doktorda çilek yapmış olabilir dedi öncesinde de hep çilek yedirdim olmamıştı. Ondan sonra evde iki üç tane sinek gördüm.
Mom34743 Gokcemsii rutin dışında herhangi bişey yemedi canım benimde aklıma alerjik bişey mi diye geldi ama sertlik olmazdı sanırım alerji durumunda.