Hayalhira Merhaba anneler 34+4 ile prematüre olarak dünyaya geldi oğlum şuan 27 günlük beni emmediği için mama veriyorum bugune kadar hip organic kullanıyorduk kabızlık yaşamaha başladık bugun doktorumuz bebelac nutriconfor öner kullanıp memnun kalan varmı
Adaduygu Hayalhira ben sma vermistim basta ama gaz sorunu olmustu aptamile gectim hem bebegim cok seviyo bu mamayi hemde allaha sukur gaz sorununu giderdi simdi bazen sma veriyorum almiyo tukuruyo 😀
Hayalhira Hilal06 nutriconformu nutricare mi uşakta yaşıyoruz nutriconforu bulmak çok zor oluyor migrosta var onlardan 3-5 getirmiş sonrası yok hepsni aldım bugunde bulamayınca nutricare aldık
Hayalhira Arya01 ilaç vermedi zaman zaman kakası çok sert zaman zamanda cıvık oluyor buda normal dedi ilaca gerek duymadı bebelac nutriconfora devam
Hayalhira Leylaciltas sanırım vucdum yeteri kadar süt üretmiyorum bilmiyorum neler yedim içtim günde 3.5 lt su içiyorum ilk zamanlar 60-70 ml gelen sütüm şuan 20 ml anca çıkıyor 34*4 doğum yaptım sağma makinasıyla geldi sütüm şuan hem emiyor hem mama içiyor ama sütüm yetersiz kızımdada aynı problemi yaşamaştım😞