green_love1 Ben 8 aylıkken yaptırdım, görümcem 40 çıkınca yaptırdı, gaz sıkıntısı için iyi geldi. İşin ehline yaptırmak gerekir tabi bide zaten bebekler hacamata ağlamaz kolay kolay. Keşke ne kadar faydalı olduğunu bir bilsek. Diğer görümcem 3 yaşındaki çocuğuna yaptırdı, hiperaktif çocuklar için de iyi geliyor