Merhaba anneler. 8 aylık bir kızım var. Saat 12 gibi yatıyor gece. Ama uzun zamandır geceleri yarım saatte bir kalkıyor. Bütün gece bu olay devam ediyor. Uykusuzluktan bitik durumdayım anlayacağınız. 😴🥴☹️
Bu problemi yaşayıp neden olduğunu bilen var mı ?
Bir de bebeklerinize gece yatmadan önce yaptığınız mamalardan tavsiye ederseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler. Hayırlı akşamlar. 😊😊