Slbye-46 Bebeğimin gazı oluyor ve Bebelac Gold kullanıyorum Bebelac Gold kullan varmı acaba biberon varmı gaz yapmayan bı öneri lütfen.🤗😘
Selinglr Slbye-46 bence yapıyor gaz bebekac antikolik biberon var phılıpsın onu kullanmıştık bir ara işe yaramıştı …
gocebebirbayan Slbye-46 canım ben SMA mama kullanıyorum. Biberon olarak da Philips avent kullanıyorum
Mhtttp Slbye-46 sma kullaniyordum kabız ve gaz problemi oldu. Bebelac gold kullanıyorum çok memnunum. Biberon olarakta mamajoo antikolik kullanıyorum
elifle Slbye-46 tomme tippe antikolik biberon alın, bana dua edeceksiniz,ben önerene aylarca bin kere dua ettim oğlumu gaz sancılarından kurtardı.