Selimalp20 canım mama başlayınca daha çabuk atlatıyorlar. Anne sütü + mama çok iyi geliyor. Benim bebeğim de sarılık olmuştu. Biz anne sütü + mama verdik. Çok şükür hemen atlattı. Benim kızım da fototerapi almıştı. Biz yoğun bakıma her gün taze anne sütü görüyorduk ve mama da götürmüştük.
Bu arada doktor önermişti mama verin çabuk atlatsın diye.