Hygge keratin sampuanı ile yıkadım ıkı defa sacımı tuzsuz sampuan olarak geçiyor duş aldım o esnada o sampuanı kullanıyorum baska kullanmıyorum sampuan sonra kurutuyorum saclarımı ama cok az nemli birakıyorum daha sonra brezilya keratını var onu sac boyar gibi diplere surmeden tutam tutam alıp sürüyorum tarıyorum sonra üzerine bi fön cekiyorum zaten dumanlar cıkıyor biraz göz yakıyor daha sonra düzlestriciyle düzlestiriyorum ısıyla etkilesime giriyor benim duzlestırıcıö en yüksek 230 cok iyi bir ısı ıkı uc kere hilet gibi düzlestirmen şazım ve ıkı gun sacına su degmeyecek acık bırakacaksın duz kalmasını saglayacaksın 48 saat sonra dusa giriyorum yine tuzsuz sampuanla sadece yıkıyorum cıkınca kurulayıp hafif elimle bi düzeltiyorum föne gerekmduymadım gayet kabarıklıgı aldı duz oldu yani begendim ben dunya prası vermektense 90 kiraya işimi gördüm ve kac kere daha yaparım yani he bu arada keratini surumce 20 dk bekletiyorsunuz öyle fön cekip düzlestiriyorsunuz