Kızım 1 hafta sonra 8 aylık olacak. 1 haftadır aşırı şekilde bana düşkün. Yere koyup tuvalete gitmeme bile izin vermiyor. Kapıya doğru yöneldiğim an canı yanıyormuşçasına ağlıyor. Pzt günü atak haftasına da girdik. Bu durum azalacak mı ? Ne yapabilirim hafifletmek için ?