Bebeğim 50 günlük kızlar emdikten sonra da çok aranıyordu ama aç değil biliyorum ve gaz sancılarında ve derin uykuda sıkıntı yaşıyor. Emzik aldım emdi bebeğim ama çok bağımlı olmasını istemiyorum korkuyorum yeğenim 3 yaşında 3 tane emzikle geziyor bıraktıramıyoruz öyle olmasını istemiyorum. Nasıl kullanmalıyım bilmiyorum uyurken mi versem sadece? Siz nasıl kullanıyorsunuz? Önerilerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum.