Mucellackr benimki de öyle canım ya. Bende kolik diyorum kendi kendime. Ben çözümü you tobeden saç kurutma makinesi sesi açarak buldum sende öyle yapabilsin istersen canım. Emerken bile bazen ağlıyor süt az geliyor diye açıyorum saç kurutma makinesi sesini emiyor uyuyor. Bu mızmızlıkları ne kadar sürecek hiç bir fikrim yok ya