Selam hanımlar bebeğimin 6 aylık olmasına 5 gün filan kaldı bende tattırım yapmaya başladım ama ne verdiysem kendi öğürtüyor ve tiksiniyor geçen gün salatalık verdim çok az bir şeklinde kemirdi iki dişimiz de çıktı bu arada sonra midesinde hiç bir şey kalmayana kadar kustu neden Böyle oldu neden kendini tiksindiriyor fikri olan var mı ??
Ek gıdaya sizler nasıl başladınız 🤷♀️