Ozlem_crpn Bebeğim 9 aylık ve emekliyor yani dört ayak pozisyonunda değil sürünerek ama çok hızlı acaba öyle emekleme olur mu ? Birde sürekli onu tutarak yurutmemizi istiyor yürüteç e koyduğunda ağlıyor istemiyor ne yapmalıyım sizce bu durumu yaşayan var mı
Seyma-2436 Ozlem_crpn çok normal oğlumda böyle. 9 ay 1 günlük hızla emekliyor. Koltuklara yüksek yüzeylere duvarlara falan tutunup ayağa kalkıyor yana doğru tutuna tutuna gidiyor yan yana iki nesne varsa geçiş yapıyor.Bizim yürütmemizi istiyor yürütüyoruz bıraktığımız zaman 3 4 sn duruyor. Bunlar yürümeye hazırlık bu aylarda böyle şeyler yapabilirler bebekten bebeğe fark eder tabi
Btl-aybar Ozlem_crpn Benim oğlum da 9 ay 23 günlük emekliyo şimdi 1 haftadır da bir yerlere tutunup kalkıyo ama zor süreç gerçekten düşme tehlikesi var hep
Cicismoms Ozlem_crpn Kızımda öyleydi yürüteç aldık istemedi durmadı. Kendi kendine yürüyecek belli. Yürüme arkadaşı alın bence.