Merhaba 22aylık oğlum var. Anne sütü hariç hiç bir şey yemediği için bugun memeyi kestim. Emerek uyuyordu nasıl uyutacağım bilmiyorum öplen uyumadı. Göğüslerim çok dolu ve ağrı başladı. Mastit oluyorum antibiyotik aldım hemen fakat sağmam gerekir mi? Sağmam uyarır mı daha fazla süt gelmesi için ve Memeden süt nasıl çekilir tamamen?