baturalpim iki_tospik_annesiii bende kullanmistim doktor vajinal olarak kullan daha rahat edersin demisti cunku agir bi ilacmis baizlarinda yogun bas agrisi donmesi ve mide bulantisi yapiliyomus agizdan kullanilinca
Birranneee34 iki_tospik_annesiii iki sekild ede kullanabilirsin. Yutarak kullanınca baş dönmesi yapıyor genelde vajinal de yapmıyormus. Bende hep içerek kullandım. Doktor nasıl iseterseb kullanabilirsin demişti
iki_tospik_annesiii Birranneee34 aradım doktor her iki türlüde kullan dedi bi tane içtim birşey yok şimdilik cnm
Kadifemsii iki_tospik_annesiii evet canım devamlı bi baş dönmesi oluyor . Sen sağlıkla yavruna kavuş da bunlar geçecek elbet
Duriskonunannesiii iki_tospik_annesiii vajinal+ iğne şeklinde kullanmıştım ama içerek kullanan arkadaşlarımda baş dönmesi filan yapıyordu
1prens1prensesannesii iki_tospik_annesiii iki türlü de kullanılıyor. Ben ağızdan almıştım ilk çok başım döndü. Doktor mide bulantısı tansiyon düşüklüğü yağar vajinadan al ve daha etkili dedi. Hep vajinadan kullandım sorun yaşamadım.
iki_tospik_annesiii 1prens1prensesannesii şimdi konuştum doktorumla şimdi istersen ağızdan al dedi eğer baş dönme falan olursa vajinalden kullan dedi
1prens1prensesannesii iki_tospik_annesiii aynen öyle.. Ama vajinadan daha etkili demişti bana. Eğer zorlanmazsanız öyle kullanın
Duyulurum iki_tospik_annesiii normal ağızdan içerek kullanınca yan etki yapmış miydi? Ben hep vajinal kullanmıştım bir defa ağızdan aldım ve çok fena oldum
Deletedmom5284 iki_tospik_annesiii Vajinal daha rahat kullanımı canım Yutulduğunu bilmiyordum doktor bana sakın yutma demişti