Mervekklkdmn Doğum yapalı bir ay oldu normal dogum yaptım ve beraberinde kabızlık gelişti. Tuvalete çıktıktan sonra makatimda cam keser gibi acı oluyor oturamıyorum çok sızlıyor ve meme tarzı bir yara oluşmuş. Ne yapabilirim nasıl geçer bu acı çok canımı yakıyor
Ysfmt Mervekklkdmn makat çatlağı ya da hemoroid olabilir.cam kesiği genelde catlak oluyor.sarı kantaron yagı.hindistan cevizi yagı iyi gelir.procto gyvenol krem veya fitil veriyolar genelde.bol su için.ekmek makarna pilav bunları kesin.bol yesillik tüketin.aç karna 1kasık zeytinyagı için.zorlamamaya calısın.en ufak bi zorlama bile basa sarabilir.gecmesi uzun sürebilir ama gecer inş. kabızlık olursa kaka yumusatıcı suruplar(duphalac/cok kullanımda bagırsak tembelliği yapabilir) var. sıcak oturma banyosu da iyi gelir