teacher54 Bebeğim her ay en az 1.600 gr alırdı bu ay sadece 700 gr almış birden bu kadar azalması normalmi
Mom987 teacher54 Normal maşallah 2 ay 1600 kg çok iyi 500 altına düşmediğinde sıkıntı yok zaten gün geçtikçe kilo alımı azalır
serap6155 teacher54 ay maşallah be güzel kg almış🥰🥰🧿 benimki sadece ilk ay 1 kg aldı 3. Ay ve sonrası ayda 300-400 anca aldı doktor hep normal dedi