Oğlumun doğum gününe 2 ay kaldı aile arası yapmayı düşünüyorum annemler kayinvalidemler ve kardeşler. Hediyelik olarak ne yaptırabilirim . Ilk oğlumda resimli magnet yapmıştım.kizim da makrome anahtarlık ama oğlumda ne yaptıracağız karar veremiyorum.