Ya benim kızımda öyleydi. Aslında şöyle kabalikta eğer uyursa misal uyuyo ama evde tekim sessiz bir şekilde uyutuyorum onda direk sese uyaniyodu. Bende evde dua açıp biraz sesli öyle uyutmaya başladım öyle en azından her sesi duymamaya başladı doğal olarak. Öyle bi cozum buldum kendimce