Busevedat2501 pet bardak yada bir numara büyük bez kullanmadım , doktorumuz daha çok sıkı bir şekilde bağlanmasını söyledi hareket etmemesi açısından . 5.6 çiş sonrasında rahatladı .. ilk 4 saat bayağı ağlama krizlerine girdi sürekli emzirdim ve hep uykuya daldı , 3. Gün rahattı .. her bebek daha farklılık gösterebilir tabiki