ilknurcelik Bebeğim anne sütü ile besleniyor zaman zaman sütüm azaldığını hissediyorum yada bana öyle geliyor mama aldırıyorum eşime bir kere veriyorum sonra geliyor süt bırakıyorum. Mama 1 ay sonra atılması gerekiyormuş 3. Kez aynısı olduyor 20 Ağustosda aldık 20 Eylül de atılması lazım bir kaşık aldım sadece içinden Ordu merkezde oturan varsa Aptamil mamayı verebilirim
ArasAtlas ilknurcelik Sağlık ocakları alıyo mama orayada verebilirsiniz onlarda ihtiyacı olan birilerine veriyor çöpe atılmaktansa
ilknurcelik OlgaArslan ahh canım bugün ve yarın eşim tam gün çalışıyor ancak Çarşamba kargoya gidebilir Çarşamba verse 2 gün kargo hatta haftasonu da giriyor. Ordudan birisi olsa eşimin iş yerinden alırdı daha uzun kullanabilirdi en azından
Reckless ilknurcelik OlgaArslan kargoyu eve çağırıp teslim edebiliyorsunuz eğer evden çıkma şansınız yoksa benim bildiğim