Zkozali Merhaba arkadaşlar anne yani.besiginizi kac aya kadar kullandınız biz 7 ay 11 gunluk olduk sanki donme alanı kısıtlanıyor rahat edemez gibi geliyor odasina geçirmeyi veya odasında yataho yanıma almaya düşünüyorum.siz neler yaptınız