HappyKids Merhaba canımız annelerimiz, “Emziren Annelere Beslenme Önerileri ve Anne Sütü Artırma Yöntemleri!” başlıklı blog yazımız yayında! Emzirme Döneminde Annelerin Dikkat Etmesi Gerekenler Anne Sütünü Artırmak İçin Neler Yapılabilir? İçerikler Linkte! 🚀 https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/emziren-annelere-beslenme-onerileri-ve-anne-sutu-artirma-yontemleri/ Annelerimiz emzirme döneminde nasıl besleniyor? Denediğiniz ve süt arttırdığını düşündüğünüz besinler nelerdir?
Benanneyimanne HappyKids merak edıyorum 9 aylık bebegım var goguslerım sankı bomboş gıbı ama bebegım emınce yutkunma sesi gelıyor sıkınca süt çıkıyor sütüm azalmış olabılır mı yoksa normal mı🌸❤️
Demirac19 HappyKids düzenli beslenmeye çalışıyorum, hergün bir avuç ceviz, fındık, badem yerim, en az 2,5 litre su ve haftanın en az iki günü et ve balık. Bende süt yapan besinler: bulgur, tahin, yulaf, dut, ve dere otu
Kereminannesiii HappyKids pozitif düşünmek bence en önemli faktör. 37 hafta hamilelik sürecim boyunca hiç sütüm olacak mı endişesine kapılmadım. 37. Haftamda doğuma alındım sezaryen oldum ilk günden oğlumu emzirdim şükür hiç sarılık olmadı. Hep üst sınırlarda kilo aldı. Yaptığım tek bolca su içmekti. Kimsenin canımı sıkmasına izin vermedim. Olumsuz düşünmedim. Oğlum 21 aylık hala emiyor :)
imge-ozge HappyKids bizde ek gıdaya geçtiğimizden beri sütüm azaldı gibi göğüslerim bomboş duruyor ama sağma yöntemlerini de gün içinde denememe rağmen 25 cc geçmiyor ve kızım sürekli memeyi ağzında istiyor emdikçe de ağzından çıkarmıyor gün boyu bıraksam kalır göğsüm ağzında. artık damarlarımda da emdikçe sızı oluyor ve en büyük sıkıntım kızım devam mamalarını doğduğundan beri Redediyor doktorumuz aptamil 2 numarayı önermişti sevmedi meme emmeden asla mama yada ek besinleri almıyor veya tam tersi her öğünden hemen sonra meme de emmek istiyor ne yapacağımı Bilmiyorm
Saitkereminannesi Rezene çayı , papatya çayı, yulaflı bisküvi, hipp natal anne çayı , marul , dereotu , bulgur ve soğan gaz yaptığı kadar sütte yapıyordu ve bol su
Ozlemay Saitkereminannesi rezene çayı kesinlikle içmeyin bu konuda araştırmalar var bebeklerde gen hasarı a neden pluyor
Demirac19 Benanneyimanne normal canım göğüslerin büyüklüğü veya sertliği süt ile alakası yok bebek emdikçe vücut süt üretir 🌸
Bebek-annesi Benanneyimanne zaman geçtikçe memeler terbiye olurmuş yani süt kanalları dar iken genişlemeye başlarmış bu nedenle ilk zamanlardaki gibi sertlik olmazmış..
K9583 Benanneyimanne bebeğinizin yutkunduğunu hissediyorsanız süt kesinlikle geliyordur .göğüslerin boyutu sizi şaşırtmasın ☺️
Acemianne90 Benanneyimanne benimde ilk zamanlar daki gibi dolgun değil hatta işten dönünce dolu oluyordu şimdi boş gibi üzülüyorum 😪
Benanneyimanne Demirac19 bu aya kadar yıne bır sertlesme falan oluyordu şimdi yumuşak baya onyuzddn tereddut edıyordum tesekkur ederım ❤️
Nimetdogann Benanneyimanne meme terbiyesi gerçekleşmiş artık memeleriniz bebeğinizin ihtiyacı kadar üretiyor azalmamıştır sütünüz yani :)
Demirac19 Benanneyimanne benim ikinci bebeğim hala tereddüt ediyorum bazen sonra diyorum kilo alımı iyi gelişimi de iyi kendimi rahatlatıyorum ☺
Asyaaass Benanneyimanne benim en bastan beri yımusak korkmayın hatta göğüs ucuyla emzırıyorum oraya aktığı için sütün olup olmadığını görebiliyorum geliyor yımusak olmasına rağmen 🙏
Surmeli_ Meme terbiyesi ne zaman gerçekleşir bilgisi olam var mı oğlum 4buçuk aylık oldu hala göğüs pedi kullanıyorum göğüslerim dolunca akıyor
Bebek-annesi Surmeli_ bende 4 aylık oldu hala göğüs pedi kullanıyorum kişiye göre değişiyormuş bazısında ilk zamanlarda da sertleşme veya süt akması olmuyormuş.
Senizinc Surmeli_ maşallah benm ilk 3 ay cok fazlaydı akar dururdu şuan bebegim 5 aylık oldu akma yok emzirmezsem sabah bazen akıyo
Surmeli_ Kereminannesiii aslında dert ettiğim bi konu değil ama geceleri sütyenle uyumak biraz biraz sıkmaya başladı
Evlatkokusuuy Kereminannesiii 10 lu bambu pedlerden aldım ben yıka yıka kullan hala kullanıyorum çok memnunum
azra1616 Tecrübeli annelerimiz ben emzirdikten sonra çok halsiz oluyorum kollarım agriyor o normalde çok bitkin oluyorum sizce normal mii
Bebek-annesi azra1616 kalsiyum veya çinko eksikliği olabilir bi dahiliye görünün veya emerken bebeği tuttuğunuz için de olabilir ağır ise.. bende emzirdikten sonra çok acıkıyorum susuyorum sanki bütün gün aç kalmışım gibi dünyayı yemek istiyorum 🤷♀️ Vücut süt üretmek için enerji harcıyor o yüzden oluyormuş
Arden-35 azra1616 merhaba aynı sorunu bende yaşıyorum çöm bitkin oluyorum nedenini açıkçası çok merak ediyorum
K9583 imge-ozge sağımda her zaman bebeğin emdiği miktardan az miktar çıkar☺️☺️ imge-ozge bebekler bazen hiç ummadığınız mamamları kabul eder .illa aptanil diye şartlamayın kendiniz