Karanbartu Kızlar bu sabah sezeryan olduk 39 haftalık bebekte solunum sıkıntısı nedenıyle küvöze aldılar sızın basınıza geldı mı kac gun yattı bılgısı olan var mı bu konuda
etipuf Karanbartu 36+3 te doğurdum 5 gün yattı solunum sıkıntısından. Bir arkadaşımın bebeği 1 gece yattı
Hilokiiii Karanbartu 37+5 de doğum yaptım erken doğum ve solunum sıkıntıyı diyerekten alındı 1 hafta kaldı
Eymenduygy Karanbartu benim oğlum 10. Gün çıktı hastaneden 5 gün falan bende onun ile anne otelinde kaldım inşallah daha erken çıkar sizin evladınız kimseye yaşatmasın çok zor 😞 bol bol süt sağın ilk sütünüz ona çok yarayacak 🤍
Elifsmotherr Karanbartu Solunum sıkıntısı dendi. Doğum esnasında su yutmuş. Antibiyotik tedavisi gördü tedavi 7 gün sürüyormuş. Bizimki ilk 3 gün ilaç almadı. Sonradan başlandı.
Karanbartu etipuf allahım cok uzuluyorum yarın gelır mı acaba yanıma dıye bır umut burda benzer durumu yasayan var mı dıye sormak ıstedım aslında genel durumu ıyıydı ama aldılar 😞😞😞
limonlucikolataa @Karanbartu 37 haftalıkken doğum yaptım. 1 hafta yattı bebeğim. Çok zor beklemesi çok iyi anlıyorum sizi en kısa zamanda yavrunuza kavuşursunuz inşallah ❤️
limonlucikolataa @Karanbartu ah ah bilmezmiyim.. tez vakitte yavrunuza kavuşun inşallah 🤲🏻 Geçmiş olsn