Merhabalar anneler. Kızımın çok kelimesi var. Herşeyi tekrar eder. Dil gelişimi gayet iyidi. Ama bi süredir her şeye ıh ıh der oldu. İşine gelirse söylüyo. Aşırı inat oldu. Bu durum sinirimi bozuyo😆 çünkü biliyo onun ne olduğunu. Neden böyle olabilir neler yapmam gerekir.